Кисельова О. Б. Сутність і критерії сформованості компетентності самоосвіти майбутнього педагога / О. Б. Кисельова // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 70-76. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено актуальність і багатогранність проблеми професійної педагогічної самоосвіти. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури та визначено сутність основних досліджуваних понять, таких як: "компетентність самоосвіти", "критерій", "показник", "рівень". Розглянуто структуру компетентності самоосвіти майбутнього педагога, виділено її критерії, показники та рівні сформованості. Засвідчено недостатній рівень компетентності самоосвіти в процесі констатувального етапу експерименту та підтверджено необхідність дослідження проблеми її формування за умов інформаційно-навчального середовища. Освещены актуальность и многогранность проблемы профессионального педагогического самообразования. Осуществлен анализ психолого-педагогической литературы и определена сущность основных исследуемых понятий, таких как: "компетентность самообразования","критерий", "показатель", "уровень". Рассмотрена структура компетентности самообразования будущего педагога, выделены ее критерии, показатели и уровни сформированности. Засвидетельствован недостаточный уровень компетентности самообразования в процессе констатирующего этапа эксперимента и подтверждена необходимость исследования проблемы ее формирования в условиях информационно-образовательного пространства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.328
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|