Фісун О. В. Сутність фасилітуючої позиції вчителя як педагогічного явища / О. В. Фісун // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Подано історію введення в педагогічну теорію та практику терміна "фасилітація". Розкрито сутність фасилітуючої позиції вчителя як педагогічного явища. Відзначено вплив педагогічної позиції вчителя на встановлення взаємодії з учнями, створення ситуації успіху, прийняття дитини. Обумовлено обов'язковість не намагання вчителя формувати особистості з попередньо визначеними якостями, а допомогу їм саморозвиватися з урахуванням схильностей і прагнень, відпрацьовувати індивідуальний спосіб життя. Представлена история введения в педагогическую теорию и практику термина "фасилитация". Раскрыта сущность фасилитативной позиции учителя как педагогического явления. Отмечено влияние педагогической позиции учителя на становление взаимодействия с учениками, создания ситуации успеха, восприятия ребенка. Обусловлена обязательность не стремления учителя формировать личности с существующими определенными качествами, а помощь им саморазвиваться, учитывая собственные привязанности и стремления, отрабатывать индивидуальный образ жизни. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|