Хавкіна Л. М. Сучасний український рекламний міф : монографія / Л. М. Хавкіна; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Х., 2010. - 352 c. - укp.Розглянуто проблеми, пов'язані з феноменом рекламної міфотворчості. Вивчено міфологічну природу реклами як тексту та дискурсу на матеріалі сучасного вітчизняного медіа-простору. Український рекламний міф оцінено з урахуванням шляхів і засобів його творення (вербальних і екстралінгвістичних), основних значущих структурно-семантичних компонент (бінарних опозицій, архетипів, символіки, хронотопу), особливостей функціонування в медіа-середовищі та ролі в житті соціуму. Рассмотрены проблемы, связанные с феноменом рекламного мифотворчества. Изучена мифологическая природа рекламы как текста и дискурса на материале отечественного медиа-пространства. Украинский рекламный миф оценен с учетом путей и средств его создания (вербальных и экстралингвистических), основных значимых структурно-семантических компонент (бинарних оппозиций, архетипов, символики, хронотопа), особенностей функционирования в медиа-среде и роли в жизни социума. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА726457 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|