Василюк А. В. Тенденції реформування шкільної освіти Польщі (XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / А. В. Василюк; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 40 c. - укp.Здійснено історико-системний інтерпретаційно-оцінювальний аналіз процесу реформування шкільної освіти Польщі в контексті суспільно-політичних і соціально-економічних змін (XX - початку XXI ст.). Обгрунтовано теоретико-методологічні засади та створено інтегративну (діагностико-прогностичну) модель реформування освіти. Розроблено періодизацію реформ, виявлено та проаналізовано тенденції реформування польського шкільництва. Запропоновано класифікацію тенденцій: за характером і тривалістю - пролонговані, ітеративні, епізодичні, за новизною - наслідувальні (запозичені), інноваційні, за сприятливістю чи гальмуванням освітніх змін - позитивні, негативні, спрямовані на перспективний розвиток шкільної освіти - прогностичні. Визначено позитивний досвід проведення польських реформ та опрацьовано підходи щодо можливого застосування їх прогресивних ідей за умов модернізації шкільництва в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ПОЛ) + Ч33(4ПОЛ)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384384 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|