Локшина О. І. Тенденції розвитку змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. І. Локшина; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2011. - 40 c. - укp.Проаналізовано філософсько-теоретичні засади добору та структурування змісту. Визначено напрями його розвитку в державах-членах (ЄС) у форматі загальних і рівневих тенденцій, розкрито інновації в оцінюванні його засвоєння школярами. Висвітлено еволюцію теоретичних і регулятивних засад змісту шкільної освіти в Україні, охарактеризовано сучасні тенденції його розвитку. Зроблено висновки щодо перспективності досвіду країн ЄС у сфері змістотворення за умов модернізації національної школи. Обгрунтовано рекомендації щодо творчого використання позитивних надбань держав-членів ЄС вітчизняними розробниками освітньої політики, дидактами, методистами, педагогами-компаративістами, викладачами та студентами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379819 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|