Лавріненко О. А. Тенденції розвитку ідей педагогічної майстерності вчителя: теорія і практика (середина ХVI - кінець ХХ ст.) : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О. А. Лавріненко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2009. - 36 c. - укp.Висвітлено ідеї та практичний досвід становлення педагогічної майстерності в історичному поступі українського суспільства. Визначено передумови, етапи, методолого-теоретичні основи процесу розвитку педагогічної майстерності в освітніх і виховних системах ВНЗ. Розкрито сутність і зміст педагогічної майстерності як системи професійних компетентностей учителя-вихователя як атрибутивної складової педагогічної дії, проаналізовано творчі пошуки провідних вітчизняних вчених, культурно-освітніх і громадсько-політичних діячів, педагогів-новаторів, професорсько-викладацьких колективів окремих педагогічних ВНЗ з упровадження педагогічної майстерності в практику підготовки вчителя. Зроблено спробу прогностичного обгрунтування історичного досвіду та його можливої рецепції сучасною освітньо-виховною системою України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) + Ч421.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА367682 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|