Горбатюк Р. М. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р. М. Горбатюк; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 46 c. - укp.Досліджено теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю на підставі інтегративного підходу засобами інформаційних технологій у педагогічному університеті. Розроблено педагогічну систему професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю, яка містить взаємопов'язані компоненти: пріоритетні цілі, які орієнтовані на досягнення високого рівня професіоналізму майбутнього фахівця, принципи, зміст, спрямовані на засвоєння складових інженерно-педагогічної підготовки, інтегровані фахові знання, уміння та навички, що формуються як симбіоз психолого-педагогічних і комп'ютерних знань і вмінь, педагогічні умови, які забезпечують ефективність реалізації професійної спрямованості інженерно-педагогічної діяльності, методи, форми, засоби, способи контролю та корекції, і результат, який характеризує досягнуті зміни відповідно до поставлених цілей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + З970 р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381625 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|