Пріма Р. М. Теоретико-методичні засади формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р. М. Пріма; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О., 2010. - 42 c. - укp.Розроблено експериментальну модель та методику формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти в системі підготовки бакалаврів і магістрів. Структурно-функціональна зорієнтованість моделі визначена у виокремлених блоках, а саме: цілепокладання, організаційно-змістовий, результативний, що забезпечує можливість відтворити цілеспрямований процес інтегративної системи формування професійної мобільності майбутнього вчителя школи першого ступеня. Експериментальна модель є цілісною організаційно-методичною системою формування професійної мобільності майбутнього вчителя початкової школи, яка зорієнтована на досягнення визначених ступенів прояву (пасивний, обмежено-пошуковий, активно-пошуковий, усвідомлено-діяльнісний) даного педагогічного явища, що передбачає впровадження поетапної методики його формування, а саме: мотиваційно-потребнісного, пізнавально-операційного, діяльнісно-продуктивного та контрольно-коригувального етапів через репрезентацію сукупності педагогічних умов. Згідно з визначеним критеріальним компонентним апаратом (особистісний, когнітивний, процесуально-поведінковий), проаналізовано їх результати та доведено продуктивність методики формування професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА376347 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|