Гончаренко C. У. Теоретико-методологічні проблеми розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів / C. У. Гончаренко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 66-71. - укp.Розглянуто проблему дидактичної системи освіти дорослих, яка повинна враховувати особливості навчання дорослих: наявність внутрішньої мотивації до навчання. Визначено самостійність як уміння організовувати процес розв'язання задачі та постійне прагнення людини будувати свою професійну діяльність на основі нової інформації як спосіб самовираження і саморозвитку. Рассмотрена проблема дидактической системы образования взрослых, которая должна учитывать особенности учения взрослых: наличие внутреннего побуждения к учению. Определена самостоятельность как умение организовать процесс решения задачи и управлять им в соответствии с этой задачей, стремление человека строить свою профессиональную деятельность на основе новой информации как способ его самовыражения и саморазвития. The problem didactic adult education, which should take into account the peculiarities of teaching adults: the presence of internal motivation to learning, helping himself to set himself the task, build a plan of its decision and implement it; independence as the ability to organize problem-solving process and manage it in accordance with this objective ; permanent human desire to build their careers on the basis of new information as a way to self-expression and self-development. Ключ. слова: освіта дорослих, професійна діяльність, дидактична система Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ю940.3-72
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|