Семенова А. В. Теоретичні і методичні засади застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / А. В. Семенова; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2009. - 42 c. - укp.Обгрунтовано концепцію парадигмального моделювання (ПМ) у професійній підготовці майбутніх учителів в освітньому просторі педагогічного навчального закладу. Розроблено науково-методичне забезпечення (концептуальна система ПМ, програми та зміст навчального курсу "Освітні технології управління навчально-виховним процесом") за блоками "Теорія самоорганізації соціальних систем", "Акмеолого-синергетичні засади педагогічної діяльності", "Педагогічні парадигми"; методичні рекомендації щодо проведення інтерактивних лекційно-семінарських і самостійних занять (на основі інтерактивних тренінгів, ділових ігор, самопрезентацій, шляхом закріплення опанованого матеріалу тощо); програму "Освітній маршрут" з методичним забезпеченням кожної теми, діагностичну карту індивідуального освітнього маршруту). Удосконалено критерії оцінки ефективності застосування ПМ: професійно-рефлексивний, проектувально-прогностичний, функціональний, професійно-мотиваційний, самоактуалізаційний. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА367375 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|