РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000305928<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Салига С. Я. 
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах : [монографія] / С. Я. Салига, Л. І. Кирилова, І. А. Каланджи; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2009. - 39 c. - укp.

Висвітлено економічні засади розвитку сучасного стратегічного управління. Розглянуто специфіку формування маркетингових стратегій на промислових підприємствах. Проаналізовано особливості формування методичних підходів до становлення системи стратегічного маркетингу.

Освещены экономические основы развития современного стратегического управления. Рассмотрена специфика формирования маркетинговых стратегий на промышленных предприятиях. Проанализированы особенности формирования методических подходов к становлению системы стратегического маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р114792 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського