![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000305959<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ігнатюк О. А. Теоретичні та методичні основи підготовки майбутнього інженера до професійного самовдосконалення в умовах технічного університету : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. А. Ігнатюк; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2010. - 44 c. - укp.Доведено, що педагогічними умовами успішності підготовки майбутнього інженера щодо професійного самовдосконалення за умов ВТНЗ є створення ефективного освітнього середовища, яке надає можливості саморозвитку та самореалізації. Конкретизовано теоретичне уявлення щодо сутності та структури готовності до професійного самовдосконалення, забезпечення ефективної стійкої педагогічної взаємодії суб'єктів навчального процесу. Запроваджено інтеграційний підхід до вибору форм і методів підготовки у галузі особистісно-професійного розвитку. Впроваджено у процес навчання інтегровані психолого-педагогічні й управлінські дисципліни. Проведено педагогічний моніторинг з метою визначення рівня особистісно-професійного розвитку студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА373214 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|