РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000306111<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мітрясова О. П. 
Теорія і практика інтегрованого навчання хімічних дисциплін студентів аграрного університету : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О. П. Мітрясова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 38 c. - укp.

Науково обгрунтовано теоретично-методичні засади інтегрованого навчання хімії студентів аграрного університету, розроблено концепції інтегрованого підходу до вивчення хімії та педагогічну технологію її реалізації. Показано, що інтеграція і диференціація у розвитку змісту хімічної освіти - не взаємовиключні, а взаємодоповнювальні тенденції. Визначено, що інтегроване навчання - це особливий тип конструювання його змісту, організація і спрямування якого підпорядковується розкриттю системи внутрішньо- і міждисциплінарних проблем. Розкрито критерії, що є центрами інтеграції змісту хімічних і спеціальних дисциплін. Обгрунтовано дидактичні принципи відбору та структурування навчального матеріалу. Уточнено змістову характеристику знань і вмінь студентів-аграріїв, аспекти, рівні інтегрованого підходу. Розроблено методичну систему реалізації інтегрованого навчання хімії та проведено перевірку її педагогічної ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366997 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського