Мітрясова О. П. Теорія і практика інтегрованого навчання хімічних дисциплін студентів аграрного університету : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О. П. Мітрясова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 38 c. - укp.Науково обгрунтовано теоретично-методичні засади інтегрованого навчання хімії студентів аграрного університету, розроблено концепції інтегрованого підходу до вивчення хімії та педагогічну технологію її реалізації. Показано, що інтеграція і диференціація у розвитку змісту хімічної освіти - не взаємовиключні, а взаємодоповнювальні тенденції. Визначено, що інтегроване навчання - це особливий тип конструювання його змісту, організація і спрямування якого підпорядковується розкриттю системи внутрішньо- і міждисциплінарних проблем. Розкрито критерії, що є центрами інтеграції змісту хімічних і спеціальних дисциплін. Обгрунтовано дидактичні принципи відбору та структурування навчального матеріалу. Уточнено змістову характеристику знань і вмінь студентів-аграріїв, аспекти, рівні інтегрованого підходу. Розроблено методичну систему реалізації інтегрованого навчання хімії та проведено перевірку її педагогічної ефективності. Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-35
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА366997 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|