Уліщенко В. В. Теорія і практика інтерсуб'єктного навчання української літератури в школі : монографія / В. В. Уліщенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 398 c. - Бібліогр.: с. 360-388. - укp.Запропоновано науково обгрунтовану й експериментально перевірену методику інтерсуб'єктного навчання української літератури в основній ЗОШ. Визначено критерії сформованості художньо-читацької, мовленнєво-комунікативної, етнокультурної та медіакомпетентності у читачів-підлітків. Розглянуто комплекс методів і прийомів навчання української літератури, що налаштовують на перманентну емоційно-ціннісну різновекторну та багатовимірну комунікацію суб'єктів під час сприймання художнього тексту. Підготовлено методичні розробки, що ілюструють специфіку моделювання багатовекторного діалогу суб'єктів взаємодії під час вивчення різних за своїми жанрово-родовими ознаками художніх творів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА748977 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|