Сологуб А. І. Теорія і практика навчання творчо обдарованих старшокласників : монографія / А. І. Сологуб; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інфосистем, 2010. - 214 c. - Бібліогр.: 126 назв. - укp.Розкрито теоретико-методологічні засади креативної освіти (КО). Проаналізовано гуманітарну освіту як систему гуманістичного навчання і виховання. Викладено основні філософські та психологічні поняття КО та концепцію діяльності креативного навчального закладу (КНЗ). Розглянуто питання психолого-педагогічного забезпечення діяльності закладу освіти обдарованих учнів. Висвітлено організацію і зміст діяльності КНЗ, результати втілення системи урочної навчально-дослідницької діяльності, застосування індивідуально-групового навчання в креативній педагогічній системі ліцею, досліджень з самоорганізації учнів-дослідників у системі КО, науково-методичної і науково-дослідницької роботи педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724 + Ч421.268
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА743609 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|