Полонський В. Г. Теорія і практика підприємництва : навч. посіб. Ч. 2. Діяльність підприємства в ринкових умовах / В. Г. Полонський; М-во культури і туризму України, Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К., 2010. - 252 c. - Бібліогр.: 53 назв - укp.Розглянуто підприємство як суб'єкт господарювання. Розкрито питання його ресурсного забезпечення, бізнес-планування та діяльності на ринку за умов конкуренції. Подано інформацію про концепції маркетингу, функції та види ринків, життєвий цикл товару, ринковий механізм ціноутворення, види цінової стратегії. Увагу приділено багаторівневому маркетингу, формуванню прибутку в маркетингових мережах, фінансовим пірамідам, сучасним моделям інноваційного розвитку бізнесу. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73 + У9(4УКР)291.9 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В352947/2 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|