Семенець С. П. Теорія і практика розвивального навчання у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. П. Семенець; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 44 c. - укp.Визначено теоретико-методологічні засади та встановлено психолого-педагогічні умови розвивальної професійно-педагогічної освіти. Висвітлено теорію розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики, що грунтується на особистісно орієнтованому, стильовому, компетентнісному, системному та діяльнісному (задачному) підходах, концепціях моделей навчально-педагогічної, науково-методичної та професійно-педагогічної діяльності. Наведено чотирирівневу концептуальну модель розвивальної професійно-педагогічної освіти, що складається з професійно-освітньої, педагогічної, дидактичної та методичної систем. Розроблено науково-методичну систему професійно-методичної підготовки майбутніх учителів математики, що забезпечує функціонування двох саморозвивальних педагогічних систем "учитель - учень" і "викладач - студент". Доведено, що результатом її впровадження в практику ВНЗ є розвиток науково-теоретичного мислення, формування суб'єктів навчально-педагогічної діяльності в процесі вивчення елементарної математики та методики навчання математики, що забезпечує професійну готовність майбутніх учителів до інноваційного типу педагогічної діяльності - розвивального навчання математики. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА382837 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|