Рідей Н. М. Теорія і практика ступеневої підготовки майбутніх екологів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Рідей; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2011. - 58 c. - укp.Вперше визначено та теоретично обгрунтовано зміст і структуру ступеневої підготовки екологів. Виявлено характеристики та класифікаційні ознаки інноваційних технологій екологічного навчання, визначено та сформульовано сутність поняття "ступенева підготовка". Розкрито особливості підготовки екологів у передових країнах світу, з'ясовано вимоги впровадження міжнародних стандартів у сфері якості освіти та управління навколишнім середовищем. Обгрунтовано педагогічні умови, критерії та рівні забезпечення наступності у змісті ступеневої професійної підготовки майбутніх екологів. Проведено аналіз індикаторів сталого розвитку в глобальному та національному контексті за показниками якості та безпеки життя людей, а також індексу розвитку людського потенціалу в Україні з метою застосування їх як орієнтирів у професійній підготовці майбутніх екологів. Доведено ефективність моделі ступеневої підготовки спеціалістів, удосконалено її зміст, фоорми та методи, уточнено роль екологічної освіти як індикатора сталого розвитку суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-3,022 + Б1 р(0)3-3,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381797 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|