Прокопенко Л. І. Тести та їх застосування в едукаційному процесі вищого навчального закладу : навч.-метод. посіб.. Ч. 2 / Л. І. Прокопенко, С. Є. Гриб; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Ін-т пед. освіти, соц. роботи та мистец. - Черкаси, 2010. - 78 c. - укp.Розкрито роль педагогічного вимірювання в едукаційному процесі ВНЗ. Висвітлено організаційно-методичні засади впровадження тестового контролю знань залежно від мети тестів та організаційних форм навчання. Розглянуто методологію конструювання тестового завдання, визначено місце кожного учасника освітнього процесу у розробці інноваційних технологій. Наведено характеристику тестових завдань відкритого типу та ситуаційного тесту. Розроблено рекомендації щодо застосування тестового контролю знань на різних етапах навчального процесу. Раскрыта роль педагогического оценивания и контроля знаний в эдукационном процессе ВУЗ. Освещены организационно-методические основы внедрения тестового контроля знаний в зависимости от цели тестов и организационых форм обучения. Рассмотрена методология конструирования тестового задания, определено место каждого участника образовательного процесса в разработке инновационных технологий. Дана характеристика тестовых заданий открытого типа и ситуационного теста. Разработаны рекомендации по внедрению тестового контроля знаний на различных этапах учебного процесса. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В351981/2 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|