РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000307034<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Оленіна О. Ю. 
Трансформації мистецтва в комунікативній культурі соціуму : монографія / О. Ю. Оленіна; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2010. - 256 c. - Бібліогр.: 159 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток мистецтва в період комунікаційних революцій ХХ ст., пресу та радіо як фактори впливу на художнє середовище. Висвітлено роль драматургії у створенні комунікативного продукту, вплив віртуальності на процеси трансформації мистецтва. Розглянуто питання розвитку художньої культури (ХК) в системі ринкових комунікацій. Розкрито передумови виникнення арт-ринку, особливості становлення й розвитку художніх ринків у XVII - XIX ст., культурного капіталу як основи економіки мистецтва, креативу у вирішенні завдань бізнес-комунікацій, соціально-культурного проектування як методу побудови сучасного культурно-комунікативного простору. Увагу приділено методам просування художнього продукту в історичній ретроспективі, зокрема, візуальним та видовищним видам рекламування в період до ринкових відносин, брендингу у сфері ХК, технології створення бренду.

Проанализированы развитие искусства в период коммуникационных революций ХХ ст., пресса и радио как факторы влияния на художественную среду. Освещены роль драматургии в создании коммуникативного продукта, влияние виртуальности на процессы трансформации искусства. Рассмотрены вопросы развития художественной культуры (ХК) в системе рыночных коммуникаций. Раскрыты предпосылки возникновения арт-рынка, особенности становления и развития художественных рынков в XVII - XIX ст., культурного капитала как основы экономики искусства, креатива в решении задач бизнес-коммуникаций, социально-культурного проектирования как метода построения современного культурно-коммуникативного пространства. Внимание уделено методам продвижения художественного продукта в исторической ретроспективе, в частности, визуальным и зрелищным видам рекламирования в период до рыночных отношений, брендинга в сфере ХК, технологии создания бренда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03(0)6-0 + С5*685*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725528 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського