Оленіна О. Ю. Трансформації мистецтва в комунікативній культурі соціуму : монографія / О. Ю. Оленіна; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2010. - 256 c. - Бібліогр.: 159 назв. - укp.Проаналізовано розвиток мистецтва в період комунікаційних революцій ХХ ст., пресу та радіо як фактори впливу на художнє середовище. Висвітлено роль драматургії у створенні комунікативного продукту, вплив віртуальності на процеси трансформації мистецтва. Розглянуто питання розвитку художньої культури (ХК) в системі ринкових комунікацій. Розкрито передумови виникнення арт-ринку, особливості становлення й розвитку художніх ринків у XVII - XIX ст., культурного капіталу як основи економіки мистецтва, креативу у вирішенні завдань бізнес-комунікацій, соціально-культурного проектування як методу побудови сучасного культурно-комунікативного простору. Увагу приділено методам просування художнього продукту в історичній ретроспективі, зокрема, візуальним та видовищним видам рекламування в період до ринкових відносин, брендингу у сфері ХК, технології створення бренду. Проанализированы развитие искусства в период коммуникационных революций ХХ ст., пресса и радио как факторы влияния на художественную среду. Освещены роль драматургии в создании коммуникативного продукта, влияние виртуальности на процессы трансформации искусства. Рассмотрены вопросы развития художественной культуры (ХК) в системе рыночных коммуникаций. Раскрыты предпосылки возникновения арт-рынка, особенности становления и развития художественных рынков в XVII - XIX ст., культурного капитала как основы экономики искусства, креатива в решении задач бизнес-коммуникаций, социально-культурного проектирования как метода построения современного культурно-коммуникативного пространства. Внимание уделено методам продвижения художественного продукта в исторической ретроспективе, в частности, визуальным и зрелищным видам рекламирования в период до рыночных отношений, брендинга в сфере ХК, технологии создания бренда. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03(0)6-0 + С5*685*333.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА725528 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|