Редько О. В. Трансформація освітнього простору України: інформаційно-організаційний аспект : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / О. В. Редько; Ін-т вищ. освіти НАПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.Проведено аналіз інформаційних процесів у сучасній освіті України з огляду на її організаційний аспект. Концептуалізовано поняття "освітній інформаційно-організаційний простір". Визначено його структуру, змістовну сутність та мету трансформації освітнього інформаційно-організаційного простору. Проаналізовано можливості для саморозвитку особистості, визначено протиріччя та ризики, які спричинені інформатизацією освіти. Зазначено, що критерієм успішної трансформації освітнього інформаційно-організаційного простору є його орієнтація на інтереси та потреби людини, створення умов для її розвитку, а трансформацію розглянуто в контексті змін педагогічних пріоритетів у інформаційному суспільстві. Показано інформаційну культуру як імператив трансформації освітнього інформаційно-організаційного простору та визначено його аксіологічні пріоритети. Виокремлено соціокультурні й антропологічні негативні вектори, які проявляються під час трансформації освітнього інформаційно-організаційного простору. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81 + Ч34(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА375907 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|