РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000308369<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кукліна Т. С. 
Управління комплексом маркетингу в забезпеченні розвитку туристичних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. С. Кукліна; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон, 2011. - 20 c. - укp.

Наведено методи формування комплексу маркетингу туристичних підприємств. Розглянуто особливості управління маркетинговою діяльністю туристичного ринку. Досліджено основні концептуальні підходи до управління маркетингом туристичних підприємств. Проаналізовано структуру та динаміку регіональних туристських потоків Запорізької області. Досліджено загальні функції управління маркетингом на туристичних підприємствах. Визначено конкурентні позиції підприємств і вплив на них маркетингової складової. Розроблено рекомендації щодо управління взаємовідносинами з партнерами на стратегічному рівні через управління стратегіями реалізації. Визначено найбільш вагомі з огляду на ступінь впливу на розвиток підприємства, елементи комплексу маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382678 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського