Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000308415<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гузь М. М. Управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / М. М. Гузь; Укр. акад. банк. справи Нац. банку України. - Суми, 2010. - 21 c. - укp.Висвітлено поняття "маркетингові комунікації" (МК) та "маркетингові комунікації банківських операцій". Розглянуто інструменти МК, розширено їх перелік й обгрунтовано доцільність їх використання в банківській діяльності. Визначено концептуальні засади побудови системи управління МК банку на підставі аналізу впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, виокремлення основних підсистем, що ототожнюються з функціями управління та системи забезпечення. Розкрито сутність поняття "цільова комплексна програма", що є базою формування ефективних маркетингових комунікацій. Зазначено про необхідність створення бюджетних центрів банку та визначено функції бюджетного центру відділу маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА372351 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|