Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000308423<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Чаплінський Ю. Б. Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємтсв : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. Б. Чаплінський; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2009. - 24 c. - укp.Проведено дослідження сутності туристичної діяльності як сфери застосування концепції управління маркетингом. Проаналізовано наукові підходи до маркетингу туристичного підприємства та визначено його специфічні особливості у туристичній діяльності. Розглянуто систему управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства, проаналізовано маркетингове середовище функціонування туристичних підприємств регіону. Досліджено основні показники функціонування туристичного ринку Чернівецької області та спрогнозовано обсяги туристичних потоків на майбутній період. Висвітлено функції управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств, що функціонують у Чернівецькій області, визначено основні напрями удосконалення системи управління маркетингом туристичних підприємств. Надано рекомендації щодо управління комплексом маркетингу туристичного підприємства та запропоновано методологію визначення ефекту взаємодії туристичного підприємства на основі його взаємовідносин з іншими учасниками туристичного ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА367129 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|