РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000308547<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балабанова Л. В. 
Управління реалізацією стратегій підприємства: маркетинговий підхід : монографія / Л. В. Балабанова, І. С. Фоломкіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 402 c. - (Шк. маркетинг. менедж). - укp.

Висвітлено теоретичні засади, запропоновано нову концепцію й обгрунтовано рекомендації щодо удосконалення системи управління реалізацією стратегій підприємства на підставі застосування маркетингового підходу. Розглянуто зміст, особливості та методику оцінювання конкурентоспроможності стратегічного набору підприємства, розроблено інструменти та методи прийняття рішень щодо його оптимізації. Удосконалено методологію дослідження системи маркетингового управління стратегічними змінами на підприємстві. Запропоновано методики аналізу стратегічної маркетингової позиції підприємства, а також оцінювання ризиків та ефективності реалізації його стратегій. Розроблено методику коригування стратегічних змін і збалансовану систему показників як ефективний інструмент реалізації стратегій підприємства.

Освещены теоретические основы, разработаны новая концепция и рекомендации по усовершенстованию системы управления процессом реализации стратегий предприятия на основе маркетингового подхода. Рассмотрены содержание, особенности и методика оценивания конкурентоспособности стратегического набора предприятия, разработаны инструменты и методы принятия решений по его оптимизации. Усовершенствована методология исследования системы маркетингового управления стратегическими изменениями на предприятии. Даны методики анализа стратегической маркетинговой позиции предприятия, а также оценивания рисков и эффективности реализации его стратегий. Разработаны методики корректирования стратегических изменений и сбалансированная система показателей как эффективный инструмент реализации стратегий предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722775 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського