Фізико-технічна і природничо-наукова освіта у гуманістичній парадигмі : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 7 - 10 верес. 2011 р., Керч / ред.: Є. П. Масюткін; Держ. агентство риб. госп-ва України, Керч. держ. мор. технол. ун-т, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Запоріз. обл. акад. післядиплом. пед. освіти. - Керч, 2011. - 204 c. - укp. - рус.Висвітлено проблеми гуманізації фізико-технічної та природничо-наукової освіти у Керченському державному морському технологічному університеті. Розглянуто питання використання методики формування математичної культури старшокласників під час доведення математичних тверджень, підготовки вчителів природничо-математичного профілю до використання інформаційно-комунікаційних технологій, реалізації компетентнісного підходу в процесі вивчення фізики (ПВФ). Викладено компетентнісно-орієнтований підхід до формування експериментальних умінь і навичок учнів у ПВФ, інтегративний аналітико-теоретичний підхід до підготовки майбутніх учителів фізики. Визначено ефективність використання комп'ютерних технологій під час реалізації модульного курсу фізики у технічному ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(0) я431(0) + Ж.р(0) я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА744124 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|