Філологічна освіта: досвід, проблеми, перспективи (іноземні мови та методика навчання) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2010 р., Київ / ред.: С. В. Соколовська; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 115 c. - укp.Наведено результати досліджень з актуальних питань когнітивного та прагматичного вивчення мовних одиниць, методики навчання іноземних мов, семантики, лінгвокультурної комунікації та перекладу. Висвітлено нові підходи до формування професійних навичок і вмінь як необхідного компонента методичної підготовки вчителів іноземних мов. Розглянуто прагмалінгвістичний аспект дослідження проблем граматики. Проаналізовано мовно-стилістичні особливості використання артиклю в англійській та французькій мовах. Охарактеризовано сучасні тенденції формування міжкультурної комунікативної компетенції в учнів середнього шкільного віку у ЗНЗ. Показано можливості використання новітніх інформаційних технологій у навчанні англійської мови у ВНЗ. Розглянуто особливості фахової підготовки вчителів іноземних мов в університетах Франції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 я431(4УКР)3 + Ш12-91 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА750914 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|