![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000309388<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Андріяшина О. В. Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія / О. В. Андріяшина, С. П. Криворучко, Р. В. Кузьменко, В. Й. Куценко, О. В. Марковський; ред.: С. Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д., 2010. - 272 c. - укp.Висвітлено концептуальні засади та теоретико-методологічні проблеми маркетингу. Розкрито методичні аспекти використання карт Кохонена в маркетингових дослідженнях. Розглянуто питання практичної реалізації математичних методів здійснення маркетингових досліджень в процесі побудови ефективного виробничого плану підприємства. Охарактеризовано види економічної діагностики управлінської діяльності. Увагу приділено інформатизації міжнародної маркетингової та комерційної діяльності, використанню електронної реклами під час організації виставок і ярмарок, проблемам маркетингової цінової, комунікаційної та збутової політики підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1 + Ю252:У
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА734797 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|