РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000309388<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андріяшина О. В. 
Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики : монографія / О. В. Андріяшина, С. П. Криворучко, Р. В. Кузьменко, В. Й. Куценко, О. В. Марковський; ред.: С. Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д., 2010. - 272 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади та теоретико-методологічні проблеми маркетингу. Розкрито методичні аспекти використання карт Кохонена в маркетингових дослідженнях. Розглянуто питання практичної реалізації математичних методів здійснення маркетингових досліджень в процесі побудови ефективного виробничого плану підприємства. Охарактеризовано види економічної діагностики управлінської діяльності. Увагу приділено інформатизації міжнародної маркетингової та комерційної діяльності, використанню електронної реклами під час організації виставок і ярмарок, проблемам маркетингової цінової, комунікаційної та збутової політики підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1 + Ю252:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734797 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського