Фекете О. В. Формування виконавської концепції музичного твору : автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О. В. Фекете; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Х., 2009. - 17 c. - укp.Досліджено інтенціональні механізми формування виконавської концепції музичного твору, визначено її параметри та структуру. Розкрито сутність виконавської концепції як явища синтезу інтенціональної діяльності свідомості музиканта-виконавця, спрямованої на створення худоржньої цінності. Доведено, що виконавська концепція визначає вектор смислоутворення, віддзеркалює масштаб особистості виконавця, та є категорією художньої свідомості. Удосконалено понятійний апарат дослідження, зокрема, запропоновано визначення таких понять, як виконавський текст, стабільна та мобільна форми виконавської концепції, інтенціональний вектор, модель концептуальної інтенції). Створено модель концептуальної інтенції, що відобажає художнє світосприйняття особистості виконавця, домінантну форму виконавської активності, вектор комунікативної інтенції. Розроблено методику аналізу концептуальної інтенції, апробовану у різному жанрово-стильовому контексті (на прикладі творів Й.С. Баха, Л. Бетховена, О. Скрябіна та їх інтерпретації Г. Гульдом, Г. Соколовим, В. Софроницьким, В. Ашкеназі, М. Плетньовим). Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА368175 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|