Кабанська О. С. Формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх учителів у навчальній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. С. Кабанська; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.Досліджено проблему формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх вчителів у навчальній діяльності. На основі аналізу наукової літератури визначено ключові поняття дослідження "прогнозування", "педагогічне прогнозування", "уміння педагогічного прогнозування". Теоретично обгрунтовано технологію формування вмінь педагогічного прогнозування майбутніх вчителів у навчальній діяльності, яка передбачає діагностично-мотиваційний, організаційно-змістовий, рефлексивно-коригувальний етапи. Уточнено критерії та показники сформованості даних умінь у студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч30 в6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384363 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|