Башкір О. І. Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Башкір; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2010. - 18 c. - укp.Розкрито сутність дефініції "педагогічна імпровізація" як швидкого, гнучкого й адекватного реагування на щойно створені ситуації або ті, що стихійно, раптово виникли в педагогічній діяльності, та вимагають миттєвої реакції. Обгрунтовано технологію формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки, яка складається з таких етапів, як мотиваційно-цільовий, змістово-процесуальний, оцінно-рефлексивний. Уточнено критерії, показники та рівні готовності студентів до педагогічної імпровізації. Експериментально доведено, що запропонована технологія сприяє розвитку у студентів позитивної мотивації до імпровізації, відбору необхідних теоретичних знань і вмінь педагогічної імпровізації, а також оцінці, самооцінці та самокорекції сформованості готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА372499 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|