Гавриленко О. М. Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Гавриленко; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2011. - 20 c. - укp.Теоретично й експериментально досліджено проблему формування готовності майбутніх вчителів іноземних мов до застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у професійній діяльності. Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури та педагогічної практики з визначеної проблеми, висвітлено шляхи пошуку ефективних засобів її вирішення. На підставі особистісно-орієнтованого діяльнісного підходів і системного аналізу розкрито зміст понять "готовність", "технологія", "педагогічні умови", "інформаційно-комунікаційне середовище". Виділено компоненти готовності: мотиваційний, інформаційно-змістовий, операційно-діяльнісний, емоційно-вольовий, оцінно-рефлексивний. Визначено критерії, рівні та показники готовності майбутніх вчителів іноземних мов до застосування ІКТ у професійній діяльності. Виділено шість моделей організаційних форм роботи з суб'єктами навчання за умов застосування ІКТ. Розроблено технологію формування готовності майбутніх вчителів іноземних мов до застосування ІКТ у професійній діяльності за модулями та стратегіями. Створено інформаційно-комунікаційне середовище для навчання аудіювання, реалізоване комп'ютерною програмою "Master your skills in listening comprehensions". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81 + Ш12-913.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384018 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|