Гладка О. В. Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Гладка; Ін-т вищ. освіти НАПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.Визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання (ООН) старшокласників (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, емоційно-вольовий, рефлексивно-креативний). Обгрунтовано критерії (здатність до необхідності ООН старшокласників, наявність системи знань і сукупності вмінь, ступінь розвиненості професійно-значущих вольових якостей, тощо) і рівні (елементарний, репродуктивний, продуктивний, творчий) такої готовності. Виявлено педагогічні умови, що забезпечують результативність навчального процесу у формуванні готовності майбутніх учителів іноземної мови до ООН старшокласників. Розроблено модель формування такої готовності, яка є реалізованою під час формувального експерименту системою взаємопов'язаних і взаємообумовлених компонентів, що забезпечують формування досліджуваного особистісного утворення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА375113 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|