Бухало О. Л. Формування емоційної культури молодших школярів у процесі психолого-педагогічної взаємодії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Л. Бухало; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.Розкрито суть психолого-педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу (педагогів, психологів, учнів) як спільної дії, що передбачає активну позицію кожного з них і має певні характеристики. Обгрунтовано модель формування емоційної культури молодших школярів під час психолого-педагогічної взаємодії, що передбачає реалізацію емоційно-розвивального, емоційно-підтримувального, емоційно-налаштувального, емоційно-активізувального, емоційно-профілактичного, емоційно-корекційного напрямів спільної роботи та використання форм і методів формування емоційної культури на адаптаційному, пізнавально-процесуальному та результативно-оцінному етапах з дотриманням певних умов. Уточнено сутність поняття "емоційна культура", її структурні компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, конативний, аналітико-рефлексивний), критерії, показники та рівні сформованості емоційної культури молодших школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю983.521.02 + Ю949.244
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379480 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|