![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000310277<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Федорова О. В. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами прийменникових конструкцій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. В. Федорова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2009. - 21 c. - укp.Окреслено науково-теоретичні аспекти проблеми розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів засобами прийменникових конструкцій. Визначено лінгводидактичні та психологічні основи. З'ясовано нейропсихологічні та фізіологічні передумови формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Розроблено критерії та виявлено рівні засвоєння семантичних, граматичних і синтаксичних властивостей прийменникових конструкцій в учнів підготовчих - ІV-х класів з ТПМ, особливості їх уживання в різних мовленнєвих ситуаціях. Створено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено лінгводидактичну систему роботи з прийменниковими конструкціями як оптимально можливу для формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів з ТПМ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ш141.14-917.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА376047 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|