РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000310342<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романченко О. М. 
Формування маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності машинобудівного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Романченко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Узагальнено підходи щодо визначення поняття "маркетингові комунікації у зовнішньоекономічній діяльності підприємства". Проведено теоретичний аналіз засад процесу формування маркетингових комунікацій на підприємстві. Встановлено процес формування лояльності закордонних організованих споживачів продукції машинобудівного підприємства. Проведено аналіз та оцінку впливу маркетингових комунікацій диференційованої спрямованості на споживачів-індивідів - представників країн з різним рівнем доходу на душу населення. Визначено сутність та послідовність оцінки лояльності організованих споживачів. Розроблено методичний підхід щодо формування програми лояльності організованих споживачів підприємства. Обгрунтовано та розроблено методичні рекомендації щодо вибору маркетингових комунікацій для різних категорій споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)830.585.11-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373169 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського