Магалецький А. В. Формування маркетингової політики підприємств готельного господарства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. В. Магалецький; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2011. - 22 c. - укp.Досліджено теоретичні та практичні засади формування маркетингової політики на підприємствах готельного господарства. Вдосконалено понятійно-категоріальний апарат маркетингової політики. Проаналізовано принципи формування та реалізації маркетингової, продуктової, цінової, збутової, комунікаційної політики та політики брендінгу. Запропоновано формувати маркетингову політику на засадах екологічного ухилу та сталого розвитку, розраховано показник екологічності маркетингової політики. Розвинуто наукові погляди щодо створення та розвитку готельного кластера як засобу підвищення ефективності комунікаційної політики. Обгрунтовано впровадження інтегрального показника ефективності реалізації маркетингової політики. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381289 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|