РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000310352<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дейнека О. Є. 
Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. Є. Дейнека; Полтав. ун-т економіки і торгівлі. - Полтава, 2011. - 20 c. - укp.

Визначено теоретико-методичні засади формування маркетингової стратегії (МС) розвитку роздрібного мережевого підприємства (РМП). Проаналізовано й оцінено практику формування МС розвитку РМП України. Обгрунтовано удосконалення способів формування та реалізації МС розвитку РМП. Запропоновано концептуальну модель створення та розвитку РМП. Визначено напрями формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку РМП, шляхи удосконалення МС розвитку на засадах менеджменту товарних категорій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377789 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського