Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000310353<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гальчинська Ю. М. Формування маркетингової цінової політики на підприємствах бурякоцукрового підкомплексу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. М. Гальчинська; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2011. - 20 c. - укp.Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти формування маркетингової цінової політики на підприємствах бурякоцукрового підкомплексу (БЦПК). Визначено методологічні та методичні засади формування маркетингової політики підприємств з різними обсягами виробництва та добовою виробничою потужністю. Проаналізовано сучасний стан розвитку підприємств БЦПК. Досліджено вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на формування ціни цукру, з їх урахуванням розроблено економіко-математичну модель визначення ефективності маркетингової цінової політики. З'ясовано особливості ціноутворення на побічні продукти переробки цукрових буряків. Удосконалено аналітико-методичне забезпечення формування цінової політики підприємств БЦПК. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової цінової політики з урахуванням функціонування світового ринку цукру та державного регулювання ціноутворення в БЦПК. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.152.52-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА383620 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|