Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000310460<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ілляшенко Н. С. Формування організаційно-економічних засад інноваційного маркетингу на промислових підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н. С. Ілляшенко; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2009. - 20 c. - укp.Розв'язано задачу розробки та науково обгрунтовано організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств на основі забезпечення узгодженої взаємодії їх інноваційної та маркетингової діяльності. Визначено сутність і зміст економічної категорії "інноваційний маркетинг", його роль і місце серед інших концепцій ведення бізнесу. Запропоновано класифікацію різновидів маркетингу на основі їх історичного розвитку та доповнення складу елементів комплексу маркетингу. Обгрунтовано складові організаційно-економічного механізму управління підприємством на основі застосування концепції інноваційного маркетингу. Розроблено теоретико-методичний підхід до визначення стратегічного вектору розвитку ринкових особливостей машинобудівних підприємств. Запропоновано карту позиціонування "стадія життєвого циклу товару-ціна" для визначення рівня задоволення запитів споживачів товару. Обгрунтовано доцільність вибору інноваційних проектів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА368041 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|