Мачача Т. С. Формування проектно-технологічної культури учнів основної школи у процесі трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. С. Мачача; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.Визначено й обгрунтовано структурні компоненти, критерії, показники та рівні формування проектно-технологічної культури учнів. Методологічні та дидактичні основи проблеми дослідження конкретизовано в методиці формування проектно-технологічної культури учнів основної школи в процесі трудового навчання у формі курсів за вибором. Реалізовано компетентнісний підхід через визначення спеціальних компетенцій як наперед заданих вимог до результатів процесу трудового навчання на основі змісту технологічної освіти, структури проектно-технологічної культури та структури розвитку здібностей особистості. Розроблено навчальну програму курсу за вибором "Мистецтво вишивки", яка адаптується до умов соціокультурного середовища конкретної школи й індивідуальних можливостей учнів. Доведено, що зміст програми, методика її реалізації та критеріально-оцінна технологія забезпечують вірогідну результативність формування проектно-технологічної культури учнів основної школи в процесі вивчення курсів за вибором, яка характеризується рівнями сформованості спеціальних компетентностей учнів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ж6 р(4УКР)2-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА378754 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|