Руденко В. М. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів засобами інтерактивних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. М. Руденко; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - 20 c. - укp.Обгрунтовано важливість упровадження в навчальний процес вищої школи компетентнісного підходу, вибір інтерактивних технологій, форм і методів навчання студентів філологічних факультетів, спрямованих на вироблення у них професійно-комунікативної компетентності. Виявлено та систематизовано професійно-комунікативні компетенції, що скадають основу професійної підготовки студентів філологічних факультетів, визначено критерії та показники сформованості професійної та комунікативної компетенцій у студентів-філологів. Розроблено систему вправ, завдань і тестів з професійно зорієнтованих і фахових дисциплін. Розглянуто формування у студентів професійно-комунікативних компетенцій (лінгводидактичної, особистісно рефлексивної, рольової, мотиваційної, психологічної, діагностичної, технологічної, проективної, мовної, мовленнєвої, соціокультурної та прагматичної). Індекс рубрикатора НБУВ: Ш741.74-913.1
Шифр НБУВ: РА375203 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|