РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000310608<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зайчук Г. М. 
Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів туристичної галузі у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г. М. Зайчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Визначено основні складові професійної компетентності майбутнього маркетолога туристичної сфери. Уточнено поняття "професійна компетентність маркетолога туристичної сфери" та "професійна компетенція". З'ясовано теоретичні та методичні засади формування у студентів - майбутніх маркетологів, професійних компетенцій, як основи професійної компетентності фахівця у туристичній галузі діяльності. Розроблено концептуальну модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців туристичної галузі. Досліджено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено вплив педагогічних технологій на рівень формування професійних компетенцій. Вдосконалено методику організації навчання майбутніх фахівців маркетологів даної гагузі в навчально-виховному процесі студентів ВНЗ у даний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375105 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського