Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000310728<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Жалба І. О. Формування системи маркетингових комунікацій підприємств на ринку меблів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. О. Жалба; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2010. - 20 c. - укp.Розглянуто наукові підходи до формування сутності маркетингових комунікацій (МК), системи МК з урахуванням положень концепції маркетингу взаємовідносин. Висвітлено регіональні особливості формування системи МК підприємствами ринку меблів, досліджено критерії вибору меблів споживачами. Розроблено організаційний механізм формування системи МК, надано рекомендації щодо формування удосконаленої структурної моделі системи МК та запропоновано методичні рекомендації щодо удосконалення програми МК за результатами досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЧЕН)421.523.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА375127 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|