Мендела І. Я. Формування системи продажу продукції нафтопереробних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І. Я. Мендела; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2009. - 20 c. - укp.Обгрунтовано теоретичні та практичні положення формування системи продажу продукції нафтопереробних підприємств. Запропововано цілісну модель формування системи продажу даної продукції як процесу маркетингового планування у вигляді логічної послідовності наступних етапів: формування цілей підприємства, аналіз його внутрішнього, макро- та мікросередовищ, формування стратегії підприємства, цілей і стратегії маркетингу, розробка планів за кожним елементом стратегії маркетинг-мікс, прогнозування результатів і контроль діяльності підприємства. Розроблено моделі формування ефективних товарних стратегій з врахуванням адаптивного зростання виробничого потенціалу підприємств, моделі оцінки впливу цінової політики на формування системи продажу з урахуванням зв'язків між ціновими та маркетинговими елементами продукту, а також моделі продажу продукції нафтопереробних підприємств з використанням стратегій маркетинг-мікс. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.652.52 + У9(4УКР)421.524.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА368319 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|