Монарьов Р. Г. Формування соціально-професійної активності майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р. Г. Монарьов; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 20 c. - укp.Проведено аналіз проблеми формування соціально-професійної активності студентів у науковій літературі й організаційно-виховній практиці, а саме: з'ясовано сутність поняття "соціально-професійна активність майбутнього вчителя", запропоновано й обгрунтовано критерії формування соціально-профісійної активності майбутнього вчителя, виділено рівні розвитку соціально-професійної активності його особистості. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, за яких підвищується ефективність процесу формування соціально-професійної активності майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету, зокрема, активна участь у життєдіяльності ВНЗ, що передбачає розвиток соціально-професійного середовища, формування позитивної мотивації студентів до активної участі у розвитку власної соціально-професійної комунікації, організація навчально-виховної діяльності, спрямованої на формування та розвиток психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА367724 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|