Корольова Н. В. Формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Корольова; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - 20 c. - укp.Вперше теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено модель компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін майбутніх інженерів-педагогів, яка складається з аналітичної, прогностичної та конструювальної компетенцій, що побудована на основі ознак знанєвого, вміннєвого, особистісного компонентів і представлена у двох формах: структурній та у вигляді множин ознак. Удосконалено метод управління процесом формування системи компетенцій з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін, що забезпечує підвищення якості сформованості знань, умінь і професійно важливих якостей майбутнього інженера-педагога як на репродуктивному, так і на продуктивному рівнях. Узагальнено модель засобів управління процесом формування у студентів системи компетенцій з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін, яка дозволяє поєднати декларативну та процедурну інформацію та забезпечує одночасне формування професійних знань, умінь і професійно важливих якостей. Модель засобів доповнено допоміжною інформацією, що дозволяє студенту самостійно розв'язувати задачі. Індекс рубрикатора НБУВ: З2 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА385217 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|