Лавров А. І. Формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у процесі вивчення спеціальних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. І. Лавров; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю засобами інтеграції. До педагогічних умов віднесені такі: інтеграція фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін у підготовці майбутніх робітників-будівельників; інтеграція змісту загальноосвітніх, загальнотехнічних і фахових дисциплін на основі компетентністного підходу; організація навчального процесу за модулями трудових навичок; використання інтерактивних методів навчання на основі ефективної організації методичної роботи в педагогічному колективі. Визначено та охарактеризовано показники та критерії сформованості фахових знань майбутніх робітників будівельного профілю. Встановлено рівні сформованості фахових знань кваліфікованих робітників-будівельників: початковий, середній, достатній, високий. Експериментально підтверджено ефективність даних педагогічних умов формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю. Доведено, що під впливом комплексу засобів розвитку пізнавальної активності учнів у навчанні можна забезпечити підвищення рівня оволодіння учнями фаховими знаннями. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + Н.р(4УКР)23
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379385 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|