Довгань О. З. Формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. З. Довгань; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 22 c. - укp.Досліджено шляхи реалізації професійної освіти як способу пізнання істини, зокрема, вивчено релігаційні можливості художньо-епістемологічного досвіду - процесу та результату музикально-епічного споглядання достовірності художнього знання сутності та його ціннісної верифікації - як чинника духовного становлення майбутнього вчителя музики. Визначено сутнісний і структурно-функціональний зміст складових досліджуваного новоутворення - епістемологічного наміру, художньо-рефлексивної, ціннісно-смислової й акмеологічної компетенцій та їх змінних. Обгрунтовано модель технології формування художньо-епістемологічного досвіду як чинника особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя музики завдяки організації таких педагогічних умов: створення інтелектуально-благочестивого середовища допитуваності істини, мотивації художньо-епістемологічної самокорекції суб'єктів педагогічної взаємодії, реалізації епістеміологічної концепції викладання фахових дисциплін, забезпечення вільного самовизначення й актуалізації особистих ресурсів майбутнього музиканта-педагога. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА378599 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|