Сагун І. Г. Розвиток освіти людей третього віку в Німеччині (друга половина XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Г. Сагун; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2011. - 21 c. - укp.Досліджено систему освіти людей третього віку в Німеччині як педагогічну та соціально-економічну проблему, як самостійну галузь системи освіти дорослих. Обгрунтовано теоретичні засади та передумови розвитку освіти людей старшого дорослого віку в Німеччині. Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку освіти людей третього віку в Німеччині й аналіз базових понять дослідження в німецькомовній андрагогічній та герагогічній літературі. Охарактеризовано концептуальні моделі освіти старших дорослих в Німеччині, досліджено генезу Університетів третього віку в Німеччині у другій половині XX ст. Окреслено тенденції розвитку освіти старших дорослих в інституціях третього віку в Німеччині на початку XXI ст. Проаналізовано значення ролі університетів як обов'язкового завдання вищої школи в структурі забезпечення освіти людей третього віку. Вдосконалено положення про те, що дієвість та ефективність розвитку освіти людей третього віку залежить від багатьох чинників, якими є: наявність якісної нормативно-правової бази; наявність необхідної матеріально-технічної бази, високопрофесійне андрагогічне та герагогічне керівництво навчальним процесом. З'ясовано можливість упровадження позитивного німецького досвіду за умов вищої педагогічної освіти України та сформульовано теоретико-практичні рекомендації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4НІМ)63/64
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА383793 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|